Hellu dude!

Skolan - Mediekunskap -Dator - Inget att göra = BOORING! Så vad gör man då? Jo, om man heter Jennifer startar man en ny blogg. YEY! Nejmen seriöst, detta är ju alltså mitt 131 försök att ha en aktiv blogg. Så säger väl som jag alltid gör, ska verkligen försöka vara så aktiv som möjligt. Men jag föredrar att dra ut med kompisar eller träffa min pojkvän före att sitta hemma ensam och skriva tråkiga blogginlägg som ingen ändå läser, det får ni allt leva med om ni nu vill gå in på min superintressanta blogg och läsa om mitt superintressanta liv, tyvärr men så är det.

Iallafall, sitter som sagt i skolan och väntar på att klockan ska bli tre så jag kan sluta för dagen. Har mediekunskap, men har ingenting att göra, iallafall inget som jag inte kan göra senare i veckan. Det värsta med den här lektionen är att den är i fem fucking timmar?! Först två timmar innan lunch och sen tre timmar efter lunch, askul, jotack jag vet. Så kommer väl bli dom här tillfällerna jag kommer sitta och skirva inlägg, antar jag, om jag inte helt plötsligt tycker att blogga blir askul och börjar skriva hemmifrån också. Men det är inget att räkna med, okej? bra nu vet alla det. 

Om en kvart så ska jag ta bussen hem till min pojkvän och efter det ska vi tillsammans åka hem till mig, som förövrigt bor i Nynäshamn. En liten håla utanför stockholm, tar en timma att åka tåg till mig från min pojkvän. Och det är ju alltid lika kul. När vi kommer till mig ska jag slå in alla julklappar jag köpte i förgår, eller iallafall jag. Sen vet jag inte vad vi ska göra mer, det får vi se då.

Den här bloggen kommer nog bli mest en fotoblogg, eftersom jag pluggar till fotograf och därför kommer lägga ut mina bilder, ni får gärna kommentera vad ni tycker om dom. Både om ni tycker dom suger eller om ni gillar dom, okej? Toppen, har typ inget mer att skriva idag. Så ska väl ta och runda av det här. Tjarå!

ps. vet att alla älskade mitt första inlägg - Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0