Lucia

Japp, idag är det den 13 december, alltså Lucia. Det betyder också att det bara är sju skoldagar kvar, sen är det jullov. Det kommer bli så jävla skönt med lov, helt underbart. Är klar med alla julklappar också, så det är ju sådär lagom skönt också. Mja, vad ska jag skriva mer, hm. Jo, dom sista dagarna i skolan 20, 21 och 22 december kommer vi typ bara pyssla och sånt så då måste man inte gå, awesome.

Jahaja, jag sitter här i skolan och lyssnar på julmusik med några tjejer i klass, mysigtmysigt. Fast egentligen så har jag fotolektion, men eftersom det är sista fotolektionen den här terminen och vi redan är klara med allt, så får vi sitta här i datorsalen och göra igenting, tummen upp för det.

Ikväll när jag kommer hem ska jag bara plugga mediekunskap och mediekommunikation. Jag slutar typ Historian klockan kvart i fem och sen ska jag ta tåget hem som tar en timma, så kommer väl vara hemma runt sex ikväll någon gång. Då ska vi väl äta också, så kommer typ börja plugga runt halv åtta ikväll, inte bra alls. Menmen, vad ska man göra. Bara små läxförhör jag måste plugga till iallafall, så det är lugnt.

Aja, det var väl allt för mig idag. Har inge mer att skriva, eller ja, jag har färgat håret rött igen. För alla som bryr sig. Det är väl ganska kul, gjorde det igår, lulz. Jag har saknat mitt röda hår i typ ett år nu. Aja, dax att runda av det här nu.  Vi hörs, Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0