Fredag

Idag är det sista fredagen innan jullovet, så jävla skönt måste jag säga. Vet att jag varit lite off, men ni kan ju inte
komma och säga att jag inte varnade er. BLOGGA SUGER. tyvärr, men så är det. Har inget bättre för mig, därför jag gör det nu. Har slutat för dagen så sitter i grafsalen och väntar på att Tim också ska sluta. Tyvärr så slutar han tre idag, så kommer ha tråkigt ett bra tag nu.

Till något helt annat, EMANUEL vann Paradise Hotel 2010! YES! Alla måste ju tycka att det var awesome. Annars blir jag fett med sur. FittLin och JokerErik kunde ju fan inte ha vunnit. Då hade Alex Schulman fått ta smällen att han förstört det mest patetiska tv-progaram som någonsin gjorts och det vill han ju inte, det kan jag lova.
Igår hade jag fyra prov, tre i mediekunskap och ett i historia, det var jobbigt. Men hade terminsnack med min mentor efter och han sa att det gick väldigt bra för mig i år, två tummar upp för det. Aja, och idag hade jag filosofiprov. Så den här veckan har jag bara pluggat massor, massor och massor.
Aja, igår så var jag och min kära vän Anna ganska flum i rörligbildsalen så det slutade med att vi satt och tog massa cambilder. Men orkar seriöst inte lägga upp alla här. Men en bjuder jag på iallafall, enjoy!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack !! Det står "tills döden skiljer oss åt" :)

2011-03-24 @ 19:35:16
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0